Учням

Онлайн-ресурси для вивчення англійської з дитиною


British Council Learn English

На сайті ви знайдете різноманітні, дуже корисні ресурси для дітей: відео, пісні, онлайн ігри, інтерактивні вправи та ідеї до творчих завдань. Всі матеріали поділені на розділи, навігація дуже зручна. Ви також можете користуватись ресурсами цього сайту встановивши додаток LearnEnglish Kids: Playtime на свій мобільний телефон.



Duolingo.com

Чудовий сервіс для тих, хто починає вивчати англійську з нуля. Навчання складається з цікавих інтерактивних вправ з елементами гри. Розробники не відстають і тому додаток Duolingo є дуже популярним серед початківців. 





Дуже зручний, цікавий і зовнішньо привабливий сайт, де за Ваші успіхи, отримуватимете різноманітні заохочення ( віртуальні фрикадельки ;). Тут і добірка відео, і книг, велика кількість слів для вивчення у формі ігор, граматична теорія і практика. Користування сервісом максимально наближено до цікавої гри, тому користуватися ним буде цікаво як дорослим так і дітям. А для більшої ефективності яскравий додаток Lingualeo, який завжди буде поруч.




Перевірте рівень англійської мови онлайн за посиланням https://www.elc.in.ua/test


Граматика у казках

Казка  Правильні та Неправильні дієслова.
За давніх-давен у царстві Граматики Англійської мови жили-були дієслова. Деякі з них називалися правильними. Вони все любили робити за правилом. У минулому часі до них додавалося закінчення – edІ одразу всім було зрозуміло, що це дієслово минулого часу. А інші дієслова у минулому часі не мали закінчення –ed. Все у них виходило не так, як у Правильних , дуже оригінально, і за це такі дієслова стали називати неправильними. Адже ніяким правилам вони не підпорядковувалися. Одного разу виникла між Правильними та Неправильними Дієсловами серйозна суперечка.
         - Дивіться, як зручно! – хвалилися Правильні Дієслова. – Додав закінчення  - ed- і ось вам форма минулого часу!
         Особливо були задоволені дієслова : to like – liked – подобатися та tolove – loved – любити.
         -А у нас зате всі форми різні!- не поступалися Дієслова: to take – took– брати, to begin – began – починати, to do – did – робити, а також деякі інші.
         - Усе у вас нудно, ніякого польоту фантазії. А у нас стільки різноманітності. Що навіть не запам’ятаєш одразу!- раділи Дієслова: to fly –flew – літати та to draw – drew – малювати.
         - Від цього в учнів стільки клопоту! Та нічого, зате й ми запам’ятовуємося краще.
         - Ні, нас легше запам’ятати. Адже є правило, - не піддавалися Правильні дієслова. – А ви не підпорядковувалися ніяким правилам, ніякому порядку. І довго би ще вони сперечалися, як би їх не примирив Минулий час.
         - Усі ви однаково потрібні в мовлені,- пояснив він суперникам. - Правильні дієслова учень запам’ятає одразу, знаючи правило. А Неправильні  … нічого, пройде час, попрацює – і теж знатиме на пам'ять. Не сваріться, будь-ласка, без Вас аж ніяк не можна.
         Так і примирилися Правильні та Неправильні Дієслова. Знають – не обходяться без них ті, хто вивчає англійську мову.

         Як домашнє  завдання прошу школярів намалювати ілюстрацію до прослуханої казки.        


Казка про пасивний стан.

   Жили-були активні форми дієслів. День і ніч трудились вони, щоб побудувати пристойний дім: самі носили будівельні матеріали, пиляли,рубали,місили, конструювали, співали, танцювали, спілкувались і відпочивали. Їм знадобилось близько 15 століть , щоб виріс чотириповерховий будинок з чотирма під’їздами, шістнадцятьма розкішними квартирами. І назвали вони свій дім «The Active Voice. Активний стан». А в цей час пасивні форми дієслів лише спостерігали за будівництвом, але , зрозумівши, що їм теж десь потрібно жити, не заважали. Вони давали можливість іншим виконувати роботу, їх  не завжди й цікавило кому саме, був би результат. Ліниві були неймовірно, їх підмети були вкрай пасивні, тому й табличку зі зворотного боку будинку вивісили : «The Passive Voice. Пасивний Стан».
   Великодушні активні форми віддали частину площі своїх квартир пасивним. Та шість квартир так і залишились незаселеними пасивними формами.
   А в десяти квартирах поряд з активними живуть і пасивні форми. Але вони не здатні обслуговувати себе і своїх дітей, їм допомагає дієслово to be зі своїми формами. Заглянемо в ці десять квартир, ось хто тут живе:
1.                Present Indefinite Passive: am, is, are + the 3 rd form
2.                Past Indefinite Passive: was, were + the 3 rd form
3.                Future Indefinite Passive: will + the 3 rd form
4.                Future-in-the Past Passive: would + the 3 rd form
5.                Present Continuous Passive:  would be+ the 3 rd form
6.                Past  Continuous Passive: was being, were being + the 3 rd form
7.                Present Perfect Passive: has been, have been + the 3 rd form
8.                Past  Perfect Passive: had been+ the 3 rd form
9.                Future  Perfect Passive: will have been+ the 3 rd form
10.           Future  Perfect-in-the- Past: would have been+     the 3 rd form
   Основні дієслова як вибрали для себе третю пасивну форму, так і живуть у ній, не скидаючи ні капелюха, ні взуття, а «крутяться» за них форми to be, щоб показати, який час на вулиці, яка пора року, століття чи ера.
Flats are built by students. These flats are being built now. Our flat has been built this year.

Королівство He,She,It

 Одного разу у Англійському королівстві відбу-лась радісна подія. Був оголошений бал у королівстві HeSheIt.
 Що за королівство?
Не поспішай, друже! Нам теж прислали запроше-ння на бал. Нумо в
дорогу, друзі! Поспішаймо! Бал розпочнеться в точно зазначену
годину. Точність – ввічливість королів .В королівстві HeSheIt живуть
три королівскі персони:
КОРОЛЬ на ім`я He
КОРОЛЕВА на ім`я She
УЛЮБЛЕНИЙ пудель по кличці It
На бал запрошено багато гостей:
Mr Gets
Mr Makes
Mr Opens
Mr Sees
Mr Cleans
Та багато інших жителів королівстваУ вході всі гості отримували
пропуск
S
Mrs Dresses
Mrs Goes
Mrs Fishes
Mrs Mixes
У дам були інші пропуски, так як їх імена закінчувались на -s, -ss, --
-sh, -x, -ch
ES
Ну, а три товстуна
Mr Be is
Mr Do does
Mr Have has
Отримали особливі пропуски (у знак особливого до них ставлення)
Для чого ж пропуск?
Секрет у тому, що в королівстві HeSheIt не тільки веселяться. В цьо-
му королівстві вчать говорити й про інших .
Це ж так важливо – вміти розповідати про маму ,товариша… . Забути
на певний час про своє Я.
Цей пропуск одночасно є і посвідченням.

Я можу розповісти про …
Давайте спробуємо!
She gets up at 7 o’clock.
He likes fish.
It plays in the street.
She has a book.
It is a dog.
He does his homework.
Навчились? Вмієте? Отримайте свій пропуск.